DATABASE SERVICES

Leading Database Services in Thailand. RMG owns more than half of Thai population database, now RMG operating 23 Million lists (Marketable) of Thai population (Total of 45 Millions Marketable). We possess both B2C and B2B Database. Source of our Database comes from Marketing Research, Survey, Strategic partners. All have consent to contact them.

Our Database can be utilized for Direct Marketing and Marketing Communication Purposes such as Direct Mail, Telemarketing, SMS, EDM (Electronic Direct Mail), Online and Digital Marketing.

Our Database we possesses:

  • Database of five million credit cardholders with a consent from the information owners.
  • Database of vehicle owners which we have possessed from year 1999 to present.
  • Database of house and condominium owners.
  • Database of expats with work permit in Thailand.
  • Database of Companies Registered in Thailand (B2B).
  • Database of Manufactures Registered in Thailand (B2B).
  • CEO/Management Position Database of Leading Company/Factory/Manufacture in Thailand.

For Credit Card DB – Clients can select criteria from Database we possess such as Age Range, Gender, District, Marital Status and etc.

For Vehicle DB – Clients can select criteria from Date/Year/Month of Registration, Brand, Model, and etc.

For List of Companies in Thailand, Company/Manufacture Registered in Thailand DB – Clients can select criteria from Groups of Industry, Capital Registration or Revenues or Numbers of Staff, Province, and etc..

For CEO/Management Position DB – Clients can select criteria from Groups of Industry, Capital Registration or Revenues or Numbers of Staff, Province, and etc..

*** Lead Generation Services for Specific Positions can be Tailor-Made for specific project.***

For more info, please contact us at + 66 (0) 2 291-8445.

บริการฐานข้อมูล

บริการซื้อฐานข้อมูลชั้นนำของประเทศไทย RMG เป็นเจ้าของฐานข้อมูลประชากรไทยมากกว่าครึ่งหนึ่ง ปัจจุบัน RMG ดำเนินการ 23 ล้านรายการ (ทำการตลาดได้) ของประชากรไทย (รวม 45 ล้านรายการทำการตลาด) เรามีทั้งฐานข้อมูล B2C และ B2B แหล่งที่มาของการขายฐานข้อมูลของเรามาจากการรับวิจัยตลาด การสำรวจ และพันธมิตรเชิงกลยุทธ์ การดำเนินธุรกิจของเราสอดคล้องและเป็นไปตามกฏหมายคุ้มครองสิทธิส่วนบุคคล (Thailand PDPA)

ฐานข้อมูลของเราสามารถใช้เพื่อวัตถุประสงค์ด้านการตลาดทางตรงและการสื่อสารการตลาด เช่น การส่งจดหมายการตลาดทางโทรศัพท์ SMS EDM (จดหมายทางอิเล็กทรอนิกส์)

บริษัทรับทำการวิจัยทางการตลาด การตลาดดิจิทัล ลีดเจนเนอเรชั่น (Lead Generation) และรับทำการตลาดออนไลน์

ฐานข้อมูลของเราที่เราครอบครอง:

  • ฐานข้อมูลผู้ถือบัตรเครดิต 5 ล้านราย
  • ฐานข้อมูลเจ้าของรถที่เราครอบครองมาตั้งแต่ปี 2542 จนถึงปัจจุบัน
  • ฐานข้อมูลเจ้าของบ้านและคอนโดมิเนียม
  • ฐานข้อมูลชาวต่างชาติที่มีใบอนุญาตทำงานในประเทศไทย
  • ฐานข้อมูลบริษัทที่จดทะเบียนในประเทศไทย (B2B)
  • ฐานข้อมูลผู้ผลิตที่จดทะเบียนในประเทศไทย (B2B)
  • ฐานข้อมูลตำแหน่ง CEO/ผู้บริหารของบริษัท/โรงงาน/ผู้ผลิตชั้นนำในประเทศไทย

สำหรับฐานข้อมูลบัตรเครดิต – ลูกค้าสามารถเลือกเกณฑ์จากฐานข้อมูลที่เรามี เช่น ช่วงอายุ เพศ อำเภอ สถานภาพสมรส เป็นต้น

สำหรับฐานข้อมูลยานพาหนะ – ลูกค้าสามารถเลือกเกณฑ์ได้จากวันที่/ปี/เดือนที่จดทะเบียน ยี่ห้อ รุ่น และอื่นๆ

สำหรับรายชื่อบริษัทในประเทศไทย บริษัท/โรงงานที่จดทะเบียนในประเทศไทย DB – ลูกค้าสามารถเลือกเกณฑ์จากกลุ่มอุตสาหกรรม การจดทะเบียนทุนหรือรายได้ หรือจำนวนพนักงาน จังหวัด และอื่นๆ

สำหรับตำแหน่ง CEO/ผู้บริหาร DB – ลูกค้าสามารถเลือกเกณฑ์จากกลุ่มอุตสาหกรรม การจดทะเบียนทุนหรือรายได้ หรือจำนวนพนักงาน จังหวัด และอื่นๆ

*** บริการสร้างลูกค้าเป้าหมายสำหรับตำแหน่งเฉพาะสามารถออกแบบให้เหมาะกับโครงการเฉพาะได้***

หากต้องการข้อมูลเพิ่มเติม โปรดติดต่อเราที่อีเมล [email protected]  โทร + 66 (0) 2 291-8445.

DIRECT MARKETING, CALL CENTER & TELEMARKETING SERVICES

You’ve come to the right place for Direct Marketing, Call Center & Telemarketing Services in Thailand. Our goal is to provide you with the information you need to conduct successful Inbound & Outbound Call Center & Telemarketing Programs in Thailand. We are expertise in Lead Generation, DB Cleansing, Cold Calling and much more …

OUTBOUND CALL CENTER & TELEMARKETING SERVICES

  • Hotel Loyalty Membership Program
  • Outbound Call Center & Telemarketing
  • Appointment Setting
  • Telemarketing Lead Generation / Lead Qualification
  • Seminar Registration
  • Lists Cleansing / Database Updating /Database Verifying
  • Market Research
  • Direct Mail Follow-up
  • Fundraising
  • Announce A Sale, Grand Opening, Or Special Event
  • Up-selling / Cross-selling
  • Voice Mail Broadcasting
  • Telemarketing Lists
  • Telemarketing Scripts
  • Custom-Tailored Outbound Call Center & Telemarketing Program

INBOUND CALL CENTER & TELEMARKETING SERVICES

  • Inbound Call Center & Telemarketing
  • Live Answering Service
  • Bilingual Answering Service
  • Customer Service
  • Up-selling / Cross-selling
  • Sales Order Entry
  • Direct Response For Print Ads And All Other Media
  • Troubleshooting For Products And Services
  • Seminar Registration
  • Catalog Order Taking
  • Inquiry Service
  • Voice Mail Answering Service

For more info, please contact us at + 66 (0) 2 291-8445.

การตลาดทางตรง คอลเซ็นเตอร์ และบริการการตลาดทางโทรศัพท์

สำหรับการตลาดทางตรง คอลเซ็นเตอร์ และบริการการตลาดทางโทรศัพท์ในประเทศไทย เป้าหมายของเราคือการให้ข้อมูลที่คุณต้องการเพื่อดำเนินโครงการคอลเซ็นเตอร์และการตลาดทางโทรศัพท์ทั้งโทรออกและรับสายให้ประสบความสำเร็จ เรามีความเชี่ยวชาญในการสร้างลูกค้าเป้าหมาย การอัพเดทและสร้างฐานข้อมูล การโทรนัดหมาย และอื่นๆ อีกมากมาย

บริการคอลเซ็นเตอร์โทรออก อาทิเช่น

  • โปรแกรมรักษาความสัมพันธ์กับลูกค้าของโรงแรม
  • คอลเซ็นเตอร์โทรออกและการตลาดทางโทรศัพท์
  • การโทรเพื่อทำการนัดหมาย
  • การสร้างลูกค้าเป้าหมายการตลาดทางโทรศัพท์ / คุณสมบัติลูกค้าเป้าหมาย
  • การลงทะเบียนสัมมนา
  • การอัปเดตฐานข้อมูล / ยืนยันฐานข้อมูล
  • การวิจัยทางการตลาด
  • การติดตามผลการส่งจดหมาย และการส่งอีเมล
  • การระดมทุน
  • การโปรโมทการขาย การเปิดตัวสินค้า/บริการ หรือกิจกรรมพิเศษ
  • การขายซ้ำ การขายเพิ่มเติม จากฐานลูกค้าเดิม
  • การโทรออกด้วยข้อความเสียง
  • การทำสคริปต์การตลาดทางโทรศัพท์
  • การสร้างโปรแกรมโครงการการตลาดทางโทรศัพท์ที่ปรับแต่งได้ตามความเหมาะสม

บริการคอลเซนเตอร์รับสาย อาทิเช่น

  • ศูนย์บริการรับสายลูกค้า
  • บริการตอบคำถาม ข้อสงสัย ข้อร้องเรียน
  • บริการตอบรับหลายภาษา
  • บริการลูกค้าหลังการขาย
  • การขายเพิ่มเติม ขายซ้ำ
  • บริการรับคำสั่งซื้อที่มาจากช่องการตลาดทางต่างๆ
  • การตอบสนองโดยตรงสำหรับโฆษณาสิ่งพิมพ์และสื่ออื่นๆ ทั้งหมด
  • การแก้ไขปัญหาสำหรับผลิตภัณฑ์และบริการ
  • การลงทะเบียนสัมมนา
  • การให้บริการตอบรับข้อความเสียง

หากต้องการข้อมูลเพิ่มเติม โปรดติดต่อเราที่อีเมล [email protected]  โทร + 66 (0) 2 291-8445.

HOSPITAL/CLINIC REVENUES GENERATING & HOTEL LOYALTY MEMBERSHIP PROGRAM

Success since 1996, our management possess strong Telemarketing & Call Center experiences in Hospital/Clinic Revenues Generating & Hotel Loyalty Membership Programme, RMG specialises in developing membership databases for loyalty programmes in Thailand and nurturing these relationships to substantially increase incremental revenue streams for clients from recurring, frequent membership usage. Our financial model absorbs all operating whist paying your hospital/clinic/hotel a fixed fee per membership sold, so there is no risk involved. Our key of success is we develop Hospital/Clinic Revenues Generating & Hotel Loyalty Membership Programme via our 2 million prospect databases we possess.

For more info, please contact us at + 66 (0) 2 291-8445.

การสร้างรายได้ของโรงพยาบาล/คลินิกและโปรแกรมรักษาความสัมพันธ์กับลูกค้าของโรงแรม

บริษัทก่อนตั้งและประสบความสำเร็จตั้งแต่ปี 2544 ฝ่ายบริหารของเรามีประสบการณ์ด้านการตลาดทางโทรศัพท์และคอลเซ็นเตอร์ที่แข็งแกร่งในการสร้างรายได้เพิ่มเติมและยั่งยืนให้แก่โรงพยาบาล/คลินิก โรงแรม ผ่านโปรแกรมรักษาความสัมพันธ์ การรักษาความสัมพันธ์เหล่านี้เพิ่มรายได้อย่างมากจากกการใช้บริการซ้ำ และต่อเนื่อง

โมเดลทางธุรกิจของเรา บริษัทจะรับผิดชอบค่าใช้จ่ายในการดำเนินงานทั้งหมด โดยโรงพยาบาล คลินิก โรงแรม จะจ่ายค่าธรรมเนียมให้แก่เราต่อสมาชิกที่ขายได้เท่านั้น ดังนั้นจึงไม่มีความเสี่ยงใดๆ เข้ามาเกี่ยวข้อง

กุญแจสู่ความสำเร็จของเราคือการพัฒนาโปรแกรมการสร้างรายได้ให้แก่ โรงพยาบาล คลินิก โรงแรม ผ่านโปรแกรมรักษาความสัมพันธ์กับลูกค้า ด้วยฐานข้อมูลผู้มีโอกาสเป็นลูกค้า 2 ล้านฐานข้อมูลที่เรามี

หากต้องการข้อมูลเพิ่มเติม โปรดติดต่อเราที่อีเมล [email protected]  โทร + 66 (0) 2 291-8445.

MARKET RESEARCH, DIGITAL MARKETING, SMS & EDM (Email Marketing) AND OTHER SERVICES

  • Market Research, Survey, Mystery Shopper
  • Digital Marketing and Online Marketing
  • SMS & EDM (Email Marketing) Services
  • Marketing Consult, Direct Marketing Strategy, Marketing Communication Strategy

For more info, please contact us at + 66 (0) 2 291-8445.

การวิจัยตลาด การตลาดดิจิทัล โซเชียลมีเดีย Social Media SMS & EDM (การตลาดผ่านอีเมล) และบริการอื่น ๆ

  • การวิจัยตลาด การสำรวจ นักช้อปปริศนา
  • การตลาดดิจิทัลและการตลาดออนไลน์
  • บริการ Omnichannel การตลาดหลากหลายช่องทาง SMS & EDM (การตลาดผ่านอีเมล)
  • บริการการตลาดผ่านโซเชียลมีเดียต่างๆ Facebook, IG, TikTok (Social Media), SEO, SEM (Google Ad)
  • ที่ปรึกษาการตลาด, กลยุทธ์การตลาดทางตรง, กลยุทธ์การสื่อสารการตลาด

หากต้องการข้อมูลเพิ่มเติม โปรดติดต่อเราที่อีเมล [email protected]  โทร + 66 (0) 2 291-8445.